Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Hier vind je informatie over het wijzigen of annuleren van je bestelling.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Een bestelling aanpassen Vaak kan je bestelling nog worden aangepast. Dit kan echter alleen als de bestelling nog niet is verstuurd. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact op
met de klantenservice. Het is niet mogelijk om zelf de bestelling aan te passen.
Adreswijziging
Het adres kan alleen nog worden gewijzigd als de bestelling nog niet is verstuurd. Mocht deze wel al verstuurd zijn, dan raden wij je aan om via de Track&Trace het bezorgadres te wijzigen naar een pakketpunt in de buurt.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Is je product nog niet verzonden? Dan kan je jouw bestelling nog wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Mocht je bestelling al zijn verwerkt dan kan je als consument uiteraard gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd, waarmee je het product kunt retourneren. Let op: voor een retourzending onder herroepingsrecht rekenen wij €4,95. Dit bedrag wordt verrekend met het door ons terug te storten bedrag van de aankoop. Ga hiervoor naar: Retour aanmelden.
Contact met de klantenservice