Wat is de status van mijn bestelling?
Doorgaans verloopt het bestelproces als volgt:
- Je plaatst een bestelling
- Je ontvangt per e-mail een bestelbevestiging
- Zodra je bestelling klaar staat voor verzending wordt er een e-mail met track en trace-code verstuurd waarmee jij de zending kunt volgen
- Je pakket wordt bezorgd
- Je ontvangt per e-mail de aankoopfactuur
Hoe wordt ik op de hoogte gehouden? Via
e-mail wordt je op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Heb je een Paradigit account?*
Dan kun je via de "Mijn Paradigit" omgeving de status van je bestelling bekijken. Ga hiervoor naar Mijn Paradigit. Als er iets niet duidelijk is of je hebt andere vragen kan je contact op nemen met onze
klantenservice.
Verzendbevestiging Wanneer je bestelling is aangemeld bij de vervoerder ontvang je een e-mail
met daarin de track en trace-code. Wanneer de vervoerder het pakket voor het eerst heeft ingescand, kan je het pakket volgen met dit nummer.
Met welke vervoerders versturen jullie pakketten?
De pakketten vanuit onze eigen magazijn worden verstuurd met DHL. Orders die worden verzonden door onze partners kunnen door diverse vervoerders worden meegenomen.
*Het is niet mogelijk om achteraf een bestelling te koppelen met een nieuw account.