In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail service@paradigit.nl. De klantenservice reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek. Kijk hier voor de openingstijden van de klantenservice.
Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 088-0450505. Voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Dit nummer kunt u ook voor WhatsApp gebruiken.
Stel uw vraag via Facebook
Stel uw vraag via Instagram
Stel uw vraag via e-mail
Klachten, suggesties of complimenten
Indien u klachten of suggesties heeft, dan vernemen wij deze uiteraard graag. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen door ons een e-mail te sturen. Onze medewerkers nemen elke klacht uitermate serieus en u kunt dan ook een snelle en accurate afhandeling verwachten, uiterlijk binnen 14 dagen.
Een compliment is uiteraard ook van harte welkom. Wij zullen ervoor zorgen dat dit compliment bij de betreffende medewerker(s) terecht komt.
Paradigit Zakelijk
Ook voor de zakelijke klant heeft Paradigit de juiste oplossing. Of u nu werkzaam bent in het MKB, bij de overheid of in het onderwijs, bij Paradigit Zakelijk kunt u terecht voor al uw IT aankopen en persoonlijk advies.
Als zakelijke klant kunt u genieten van een aantal extra voordelen, zoals advies op maat, aantrekkelijke kortingen bij volume aankopen en volledig en compleet ICT-beheer. Vraag hier uw offerte aan.
Ga naar de website www.paradigit.nl/zakelijk voor meer informatie.
Contact Paradigit Zakelijk
E-mail Paradigit Zakelijk
Telefoonnummer: 040-3090021
Vraag hier uw offerte aan.