Defect bij ontvangst Wanneer een product defect is bij ontvangst, kunt u het product binnen 7 dagen na aanschaf aanmelden via het
retourformulier. Het product wordt vervolgens bij binnenkomst gecontroleerd en wanneer het defect bevonden is wordt het direct omgeruild voor een nieuwe. Wij verzoeken u graag om ook
foto's mee te sturen van het defecte product en de eventuele beschadiging aan het verpakkingsmateriaal.
Let op: is het product beschadigd tijdens transport? Dan vragen wij dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons te melden. Om de retour zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij om foto's van de schade, de doos en eventuele omdoos mee te sturen. Aanmeldingen die na 5 dagen na ontvangst gemeld worden kunnen niet meer in behandeling worden genomen.
Let op: het product moet binnen de garantievoorwaarden defect zijn en met de originele verpakking ontvangen zijn. Indien wij het product niet in de originele verpakking ontvangen, brengen wij
10% van het aankoopbedrag in rekening voor het opnieuw verpakken van uw product.
Er kan geen directe omruiling plaatsvinden op voor u speciaal gebouwde systemen, deze zullen worden gerepareerd. Voor meer informatie verwijzen we u door naar de
Koop & Garantie brochure.