Reparatie aanmelden
Hoe meld ik een reparatie aan? Een defect product is natuurlijk ontzettend vervelend. Ook na uw aankoop kunt u op onze service rekenen. Heeft u vragen over instellingen of heeft u technische problemen of defecten? Online helpen we u graag verder.
Zelf oplossenHet is belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kunt u namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er altijd voor dat u vooraf een
back-up maakt van uw belangrijke bestanden!
Repareren via ParadigitOm aanspraak te maken op de garantie, dient u de aankoopfactuur te kunnen overhandigen. Controleer ook goed of het defect binnen de garantievoorwaarden valt. Valt het product buiten de garantie? Dan worden er kosten voor de reparatie in rekening gebracht.
Als u het product heeft uitgebreid of onderdelen heeft vervangen dient u het product terug te brengen in de staat zoals u het heeft aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. Denk hier bijvoorbeeld aan het uitbreiden van het geheugen of het plaatsen van een videokaart.
Zorg er altijd voor dat u vooraf een back-up maakt van uw belangrijke bestanden!
Tablets en smartphones
Let op! Betreft het een defect aan een tablet of smartphone? Zorg ervoor dat het Google-account of Apple ID is uitgelogd en dat de traceringsfunctie is uitgeschakeld. Deze functie zorgt voor een activatievergrendeling, waardoor er geen reparatie aan uw toestel kan worden uitgevoerd. Als er wordt geconstateerd dat een dergelijke vergrendeling actief is, dan zal het apparaat aan u worden geretourneerd met het verzoek om deze functie uit te schakelen.
FitbitHeeft u een Fitbit gekocht en wilt u uw Fitbit opsturen ter reparatie? Let dat op het volgende:
90 dagen na uw aankoop (factuurdatum) kunt u uw reparatie aanmelden bij
Fitbit. Fitbit zal dit verder met uw afhandelen.
Reparatie aanmelden in 4 stappen
1. Vul online het
reparatieformulier in om uw product aan te melden ter reparatie.
2. Verpak het product op de juiste manier in een stevige (
bij voorkeur originele) doos. Voeg de
factuur van uw aankoop bij het product in de doos.
3. Plak het
DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.
4. Na goedkeuring door onze servicedesk, kunt u via DHL
gratis uw retourproduct naar ons hoofdkantoor verzenden. We sturen u een bevestiging
per mail zodra we uw retour hebben ontvangen in ons magazijn.